Thursday, January 23, 2014

Perkembangan anak




Masa umur Airis amanda 4 bulan dia dah pandai meniarap. kagum kejap hehe sebab sebelum ni dia mengereng je bila nak meniarap asyiklah jatuh. Sekarang dah 5 bulan kalau tengok kita makan bukan main lagi dia tau, siap telan air liur lagi hehe, kesian jugak tengok dia bila pandang jer kat pinggan kita. Takpa sikit hari lagi sayang dah boleh makan..sabo yer.

hai la anak sekejap je awak ni membesar. :)

Tuesday, January 21, 2014

hai 2014

Selamat datang 2014

Betul-betul dah basi ni hehe, takpela janji ada updatenya. Selamat datang tahun 2014 tahun baru tahun yang mencabar bagi aku. Al maklumlah 2014 ni tahun semuanya naik. Jadi kita kenalah fikirkan cara nak mencari income untuk membantu suami dan keluarga. betul kan?. Anak pun dah sorang kalau ada 2 ,3 orang ekonomi keluarga kenalah stabil dan kukuh.

Semoga tahun 2014 ni membawa rezeki untuk keluarga tercinta. Bersyukurlah dengan apa yang kita miliki sekarang, jangan ada sifat dengki dan iri hati pada kejayaan pada orang lain, peringatan untuk diri sendiri jugak hehe..Insya Allah ^_^


                                                                 me and airis amanda..



bye