Wednesday, March 5, 2014

Teh tarik place


since bangi gateway dah bukak ade la tempat nak pergi jalan jalan, kalau tak asyikla pergi alamanda hehe.

kat depan sekali tu banyak kedai makan, so lepak ngeteh kat teh tarik place.

mmmdap

nasi lemak

my family. :)

puree avocado


Beli kat cold storage sebiji RM5.00 mahal kan.


bila dah lenyek, aku rasa sikit macam takde rasa haha. rasa pelik je, pastu letak susu baru sedap! huu harap anak perempuan ku tu suka lah.

masa mula mula suap memang muka dia pelik je apa ni mama hehe. comel gila reaksi muka . lama lama tu dia suka lah makan tapi tak habis haha.


manda memang suka makan.Alhamdulillah :)