Monday, March 16, 2015

nasi kukus ilham



husband aku lah ni asyik cakap nasi kukus ni sedap. dah alang-alang ada kat area damansara memang nak cuba. sebungkus Rm 6.00 air ambil sendiri kat jug yang dorang sediakan. 


inilah rupa nasi kat dalam dia dah siap curah kuah dengan sambal belacan, bagi aku memang sedap pedas berdesing, ada sambal ikan bilis dengan nenas. nyum sangat.


bila anak dah besar nak makan kat luar tu pepaham la ye, macam macam eksperimen dia buat haha so mak pak nya makanlah laju laju nasib tak tercekik. haha