Thursday, October 8, 2015

jalan jalan taman burung

Assalamualaikum..

Kali ni bawak Airis Amanda pergi jalan taman burung pulak, bagi dia berani sikit, ternyata dia tak takut langsung. Masuk sini rm 25 dewasa kanak kanak free. 

Aku suka tempat ni sebab bersih dan cantik. kalau ada bau taik tu biasalah burung  berak haha.

tengok gambar jela ye ^_^




cubaan memegang peacock


ha ni suka mematuk siapa yang lalu. kasut laki aku kene pakok hahahaha...


hai semua





memang buang kalori lah jalan kat sini berpeluh peluh


hello peacock.




Tu jelah dapat cerita, kalau nak bawak anak korang sila la bawak ye. yang penting bawak air sendiri sini mahal gilo. kalau ada topi pakailah topi nanti kena berak atas kepala pulak..

bye